CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 5, 2009

hati ini

hati ini..sungguh sakit..
tersangat sakit
menerima pelbagai penghinaan
demi penghinaan

hati ini cukup terluka hanya
dengan penghinaan itu..
membuatkan diri x tertanggung
akan kehadirannya..

penawar yang ada
tidak cukup mengubati diri dan hati
kerana rasa sakit itu akan datang
sebelum rasa sakit yg dulu itu hilang..

betapa menyucuknya hati ini..
hanya dengan sindiran mata dan
bahasa badan..
begitu hinakah aku sebagai seorang kawan?

aku cuma menginginkan
sedikit kasih sayang
dan di hormati..
tetapi..balasannya hati ini
semakin hari semakin parah
menangis tanpa henti...

dan aku tak kan merayu lagi
untuk mendapatkan kasih itu
kerana hati aku
akan pergi menjauh..
dengan kesedihan yang ada..

biarkan aku keseorangan seadanya.......

0 comments: